Rețeta de pâine a Andreei Marin. O face singură, e bună pentru dietă

0

Andreea Marin are grijă de modul în care arată și face tot posibilul să se mențină. Vedeta de televiziune nu ascunde faptul că are perioade în care acumulează câteva kilograme în plus, și că imediat după ia măsuri pentru ca situația să nu degenereze și să revină la starea inițială. Andreea Marin este foarte atentă la ce și cât mănâncă, și are chiar o rețetă de pâine dietetică pe care o prepară singură în casă.

Rețeta de pâine dietetică a Andreei Marin

Zâna surprizelor a postat pe Facebook, pentru fanii ei interesați să încerce rețeta de pâine dietetică pe care ea o prepară singură.

Ai nevoie de: 65g făină de migdale (cam 3 linguri cu vârf, o găsești online sau la Plafar), 2 ouă întregi, 2 linguri de unt topit, o linguriță de praf de copt, sare după gust, diverse semințe și condimente: chimion, ceapă uscată, praf de usturoi, semințe de in și susan, piper.

Când vrei să iasă un desert fără zahăr în loc de pâine, înlocuiești sarea și condimentele de mai sus cu picături de ștevie pentru îndulcire (cea mai bună variantă de înlocuire a zahărului, mai indicată decât siropul de agave), poți pune dacă vrei și puțină cacao sau mai bine pudră de roșcove, a spus Andreea Marin.

Vedeta a spus că totul se amestecă într-un vas mai înalt, se bagă la cuptorul cu microunde nu mai mult de trei minute, timp în care aluatul crește și se coace, iar pentru cei care vor pâinea puțin mai rumenită, o mai pot lăsa 30 de secunde peste timpul indicat inițial.

Andreea Marin știe foarte bine cum trebuie să procedeze când vrea să scape de câteva kilograme. Vedeta a spus că se ferește ca de ciumă de mâncărurile tip fast food, că evită prăjelile, carbohidrați, pâine, paste, orez mănâncă până la ora 14.00, nu mai târziu, iar ultima masă din zi nu depășește ora 19.00.

Mai mult decât atât, în șase zile din șapte, Andreea Marin face gimnastică de dimineață. Se trezește cu o oră mai devreme doar pentru a include în programul zilnic și activitate fizică.