O influenceriță a murit la 25 de ani. Tragedie fără margini, era inactivă pe rețelele sociale din vară

eduard

Veste extrem de tristă pentru fanii unei influencerițe de 25 de ani din Brazilia. Aceasta a fost declarată decedată, după ce nu mai fusese activă pe rețelele sociale din vară. Iată despre cine este vorba și cu ce se ocupa, mai exact.

O influenceriță a murit la 25 de ani
Lumea make-up artiștilor a fost devastată de moartea misterioasă a influencerii braziliene Juliana Rocha. În vârstă de 25 de ani, aceasta a murit pe neașteptate, vestea șocându-i pe fanii ei și lumea online a frumuseții. Ea avea o comunitate uriașă pe rețelele sociale, numărând peste șapte milioane de urmăritori loiali pe TikTok.

Familia guru-ului eyeliner-ului a confirmat zilele trecute decesul acesteia, din cauze necunoscute, într-un Instagram Story pe pagina sa, unde avea peste 186.000 de urmăritori, relatează Jam Press.

Familia lui Juliana Rocha a dezvăluit moartea influencerului
Potrivit declarației publicate de familia lui Juliana Rocha pe rețelele lor de socializare, tânăra influencer a decedat în dimineața zilei de 24 octombrie. Vestea a șocat pe toată lumea, iar apropiații ei și-au informat publicul despre pierderea tragică.

”Cu profund regret și tristețe, familia Juliana Rocha vă informează pe voi, publicul ei și persoanele care au iubit-o, că Juliana Rocha a murit”, se arată în comunicat.

Vestea morții premature a acesteia i-a lăsat pe urmăritorii ei stupefiați și șocați, iar rețelele sociale au fost pline de comentarii care își exprimau tristețea și regretul. În timp ce unii fani au căutat confirmarea veștii, alții i-au dedicat cuvinte emoționante de adio și recunoștință pentru tot ceea ce au învățat de la ea.

Deși cauzele exacte ale decesului tinerei din Rio de Janeiro nu au fost confirmate public de familia ei, unii adepți speculează că s-ar fi luptat cu o boală incurabilă.

Făcea senzație pe TikTok
Înainte de moartea ei, influencerița devenise o senzație pe TikTok, unde posta frecvent tutoriale de machiaj pentru comunitatea sa. Ultimul ei videoclip, din august, a adunat un număr impresionant de 1,9 milioane de vizualizări.

Pe lângă postarea sfaturilor de make-up, Rocha era un fan înfocat al muzicii rap și al mersului la plajă.

Lasă un comentariu