Notă de plată de 2.612 ron la restaurantul Taverna Racilor al lui Pescobar. Doar pâinea a costat 105 lei!

eduard

Imaginile zile au făcut înconjurul internetului. Un utilizator al platformei TikTok a publicat nota de plată de la restaurantul Taverna Racilor din Snagov. Reacția furibundă a internauților l-ar enerva pe Paul Pescobar Nicolau.

Nota de plată aparține unui grup de 10 tineri. În imaginile postate pe TikTok se poate observa cum, cu nota de plată în față, bărbații se ”caută” prin buzunare pentru face rost de cei 2.612 lei. Da, ați citit bine, suma nu este deloc mică, însă, având în vedere că mesenii au fost 10 la număr, contribuția fiecăruia nu este ceva de speriat. Și totuși, internauții au considerat că acești bani puteau fi folosiți altfel.

”O apă costă 25 de lei???” / ”V-ați dus special acolo ca să faceți acest TikTok?” / ”Cu 30 de milioane mănânc în Grecia o săptămână fructe de mare”/ ”15 lei un pahar de suc??” / ”Băă!! 100 de lei numai pâinea!?” / ”O lămâie costă 5 lei” / ”Mănânc toată luna de bani aia”/ ”Poți să spui că ai mâncat salariul la o masă” / ”Câte bilete la pariuri băgam de banii aia și îmi dădeam și doua shaorme peste bot” / ”Evaziune fiscală! Bon fără TVA”/ ”La banii ăștia luam și tăvile acasă”/ ”Îmi luam Logan cu banii aia”/ ”Cu 100 de lei mâncam pâine toată strada” / ”Salariul meu net este 2651”/ ”Japcă pe față la detalii: 5 lei lămâia, 8 lei un sos și 15 lei pâinea”, sunt doar o parte din miile de reacții ale utilizatorilor.

După valul de reacții al internauților, unul dintre meseni a luat atitudine și a lăsat un comentariu pe înțelesul tuturor celor care s-au grăbit să judece: ”Cu siguranță o să mai mâncăm acolo. Banii chiar s-au meritat. Tot ceea ce nu înțelegeți voi este că acest TikTok a fost făcut pentru amuzament”, este mesajul tinerei care s-a înfruptat din fructele de mare de la restaurantul lui Pescobar.

Paul Nicolau: ”Mă costa mult să fac reclama asta”

Cu restaurantul din Herăstrău închis, dar fericit. După ce ANPC a decis suspendarea activității pe o perioadă de 12 luni a Tavernei Racilor din nordul Capitalei și aplicarea unui număr uriaș de amenzi în valoare de 140.000 de lei, Paul Nicolau s-a ales și cu ceva bun. Se spune că un necaz nu vine niciodată singur, însă, de data aceasta, a venit cu un mare avantaj. Într-o postare pe rețelele de socializare, Pescobar le-a mulțumit instituțiilor media pentru mediatizarea agresivă din ultima perioadă, mediatizare care a dus la creșterea notorietății brandului. Chiar dacă a fost o reclamă negativă, tot reclamă s-a numit.

„Vreau să mulțumesc tuturor televiziunilor care m-au ajutat în zilele astea să-mi cresc brand awareness-ul (notorietatea brandului – n. red.). 70.000 de noi followeri am acumulat pe TikTok, atât s-a putut, e bine rău de tot. Și pe Instagram vreo 5.000. Bine rău de tot. Tot ce vreau e… plecăciune, mersi mult de tot. Mă costa mult să fac reclama asta, așa că m-ați ajutat. Mersi frumos”, a spus afaceristul pe Instagram.

Lasă un comentariu