Client de la Lidl, amendat pentru că a cheltuit prea puțin. Episod halucinant petrecut în Germania cu un pensionar care a cumpărat de 34 de euro

eduard

Episod halucinant petrecut la un Lidl din Germania! Un pensionar a fost amendat pentru că a cheltuit prea puțini bani în supermarket. Clientul cumpărase produse în valoare de 34 de euro.

În Germania, Lidl are reguli clare cu privire la parcările puse la dispoziție clienților. La 1 ianuarie 2024, a avut loc și o modificare referitoare la circulație. Dacă până la începutul anului șoferii acordau prioritate de dreapta, așa cum fac și-n trafic, acum Curtea Federală de Justiție (BGH) a hotărât că această regulă nu se mai aplică „în locurile de parcare publice fără o reglementare expresă a dreptului de trecere”. De asemenea, există o foarte mare strictețe legată și de timpul de staționare al clienților.

Client de la Lidl Germania, amendat pentru că a cheltuit prea puțin
Un pensionar a fost amendat cu 35 de euro pentru că făcut prea puține cumpărături, deși a staționat 39 de minute în parcare. În mod normal, în Germania, parcarea este gratuită timp de 90 de minute, însă în acest caz regula nu s-a aplicat. Reprezentanții Lidl au dat vina pe firma de pază colaboratoare, Parkpoint.

Parcarea gratuită se aplica dacă pensionarul ar fi cumpărat produse în valoare de 50 sau 100 de euro. Astfel că cei cheltuie mai puțin, trebuie să achite pentru timpul de staționare. Potrivit reprezentanților Lidl, firma Parkpoint are costuri mari. Astfel, sunt nevoiți să taxeze clienții care cumpără prea puțin.

Aceasta nu este singura întâmplare de acest fel petrecută într-o parcare Lidl. Karen Grant, o femeie în vârstă de 50 de ani, a mers să facă mai multe cumpărături de la un supermarket din orașul Birmingham, Regatul Unit. Ea a fost amendată cu 0 de lire pentru că a depășit cu doar 10 minute timpul de staționare alocat.

„Amenzi ridicole de parcare la Lidl. Pentru toți rezidenții din Bromborough care fac cumpărături la noul Lidl, să fie conștienți de ele. Acum câteva săptămâni mi-am făcut cumpărăturile săptămânale la noul Lidl din Bromborough, am cheltuit 194,05 lire sterline și am petrecut 1 oră și 41 de minute făcând asta.

Limita de parcare se pare că este de 1 oră 30 și am primit un anunț de taxă de parcare de 90 GBP… Nu mă voi întoarce!”, a spus Karen Grant, potrivit Birminghammail.co.uk.

Ce spun reprezentanții Lidl despre problema parcărilor
Atunci când Karen Grant a făcut publică întâmplarea petrecută la supermarket, un purtător de cuvânt Lidl a explicat modul de funcționare al parcărilor, dar și ce pot face clienții atunci când se simt neîndreptățiți.

„Sistemele noastre de gestionare a parcărilor sunt în vigoare pentru a asigura disponibilitatea locurilor de parcare pentru clienții noștri și, prin urmare, este dezamăgitor când aflăm că un client autentic a primit o amendă.

În situația extrem de nefericită în care un client crede că a primit în mod greșit o taxă de parcare, l-am încuraja să ia legătura direct cu ParkingEye prin procesul de contestație și să explice situația în care se află. Acuzațiile pot fi investigate și, dacă este necesar, anulate, cât mai repede posibil”, a spus reprezentantul Lidl.

Lasă un comentariu